24 november 2009

Receptie donderdag 17 december

"Om 2009 feestelijk af te ronden en het planningsjaar 2010 aan te kondigen, organiseert het gemeentebestuur een eindejaarsreceptie. Deze zal plaatsvinden op donderdag 17 december om 19u in de polyvalente zaal in SPK. U wordt van harte uitgenodigd om hier aanwezig te zijn. Op deze receptie zal het gemeentebestuur een aantal concrete plannen voorleggen aan alle adviesraden. Zo zal onder andere het feestjaar 2011, '800 jaar Herne' toegelicht worden."

We moeten meedelen met hoeveel we aan de aftrap zullen verschijnen. Wie gaat (niet) mee?

Michaël zei

wanneer verwacht Francisca atwoord?


Nico zei

Het is deze kee Annelies, verantwoordelijke voor jeugd, sport, cultuur en informatie. Er is geen deadline gesteld.


Bruno zei

Om het in jullie taaltje te zeggen:
Ik ka niet omen, eb opeiding in Gent.


Nico zei

Ik ga wel eens dag zeggen tegen Francisca en Annelies


Tim zei

ik kom zeker af, als een nog een madam van iemand mee gaat komt tamara ook mee.


johan zei

ik ook maar met hoeveel weet ik nog niet


Koen zei

ik zal hoogstwaarschijnlijk niet aanwezig kunnen zijn


Michaël zei

ik zal er zijn
ze komen die dag wel aan mijn huis werken, dus het zou kunnen dat ik wat later ben


johan zei

Barbara komt mee. dus tim tamara kan mee als ze wenst


Michaël zei

met het slechte weer, zal ik toch moeten passen...
het wordt een paar uur aanschuiven op de autostrada :(


Nico zei

Idd, ik hiernet meer dan 2 uur aangeschoven om vanuit het centrum van Brussel terug te geraken


Michaël zei

Gij zijt dan ook om 14h00 vertrokken :).
Hopelijk vandaag meer geluk.