31 oktober 2009

Vrijdag 6 november

Met de veldvoetbal match van zondag tegen de Plaskes in het vooruitzicht, wordt geen zaalvoetbal gespeeld. Mits voldoende interesse wordt een pokeravond georganiseerd.

Wie komt, waar, wanneer?

Bruno zei

Kan voor mijn part doorgaan in café den Baskuul (station, Burst).
Men heeft daar de gewoonte om gezelschapsspelen te spelen. Er is ook een pooltafel en kicker. Muziek staat er wel tamelijk luid, en er wordt natuurlijk ook gerookt.


Nico zei

Ik laat tegen woensdag weten of ik er al dan niet geraak.


Koen zei

als er voldoende (poker)spelers zijn zal ik zeker aanwezig zijn


Tim zei

ik zal er ook aanwezig zijn. Moeten we daar ons eigen gezelschapsspel mee nemen of niet?


Michaël zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Michaël zei

check
Tim, je kan voor de veiligheid beter je eigen gezelschapsspel meebrengen.


Bruno zei

Ok, afspraak om 21u in den Baskuul? Als't er zou tegenvallen kunnen we nog afzakken bij mij thuis.
@Tim: uiteraard


johan zei

ik pas


Koen zei

ok ik zal er zijn om 21 u!


Tim zei

zou het niet toffer zijn om in een iets stillere omgeving, waar we gemakkelijker kunnen praten, te pokeren. De deur van de rozelaarsstraat 18 A staat open. Er zal drank en versnappering aanwezig zijn.


Bruno zei

Misschien geen slecht idee. Een pooltafel hebt ge wel niet staan zeker :D (graptjen)
Behoudens tegenbericht dan om 21u in denderwindeke?!


Bruno zei

Dress Code: MAFIA!!
(de buren zullen nogal staan kijken als't volk toekomt)


Tim zei

het is een andere locatie en tijdstip. De pokeravond begint om 20.30 u in de rozelaarsstraat te denderwindeke.