07 oktober 2009

Match vrijdag 22 oktober

Onderling duel.

Gelet de meerdeheid van de Soccerboys twee weken afwezig waren, wordt na twee weken onderbreking de draad terug opgenomen. Wie komt (niet)?

- - -
Onderling duel : 5 - 3

Wit: Tim(1/G), Guido (1/2G), Willy, Davy, Nico
Blauw: Bruno (G), Koen, Johan, Steven, Michael

Wit nam de wedstrijd onmiddellijk in handen en liep snel tot 2-0 uit. Blauw vocht echter terug en zo werd het 2-2 na 20 minuten spelen. Guido ging Tim in de goal vervangen en onderscheidde zich door meerdere puike reddingen uit zijn mouwen te schudden. Blauw werd er zowaar moedeloos van. Wit bleek op het eind fysisch sterker te zijn waardoor hun overwinning nooit echt in gevaar kwam. Dit was op vele vlakken (tempo, combinaties, inzet,…) één van de betere onderlinge duels.

Feit van de dag: Het pokerspel werd voor het eerst bovengehaald en Michael trok aan de langste flush...

johan zei

nr 1


johan zei

nr 1


Bruno zei

nr 2


Koen zei

als ik mijnen draad niet verlies in dardennen zal ik hem ook meebrengen. 4 dus ....


Anoniem zei

jan en wannes zullen ook van de partij zijn :)

sorry voor het zo laat te komen zeggen

5&6 ...


Erwin zei

Als ik op tijd weggeraak zal ik er zijn. Das dan al 5


willy zei

Ik probeer er ook te zijn.


Nico zei

Ik zal er ook zijn. Daarmee staat de teller op 7


Stevinho zei

Normaal kom ik ook => nr. 8


Erwin zei

Vrijdag 16 oktober kon en was ik er. 22ste kon ik ook, maar 23 niet. Dus 7-1=6


Davy Develer zei

Hey mannen,

Alles goed? Met mij alleszins wel en ik heb er goesting in voor deze avond!
Dus ik zal er zijn als 8ste.
Wie nog? Ge ziet he Nico, na een paar weken nimeer gespeeld te hebben komt alleman terug.

Alé tot deze avond he!

P.S.: Johan ge valt in herhaling en Erwin kan blijkbaar ni goed tellen: Tis 8-1=7 i.p.v. 7-1=6.


Michaël zei

achtminéénpluséénplusnogeenséénisnegen