26 september 2009

Match vrijdag 2 oktober

Onderling duel.

Wie komt?

- - -
Onderling duel : 12 - 6

Wit: Bruno, Tim, Nico
Blauw: Pascal, Koen, Michael

Koen zei

ikke zulle dare zijne :-)


Koen zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Tim zei

zal er ook zijn


Nico zei

Mie 2


Davy Develer zei

Mie ni! Heb avondje restaurant met de collega's opt werk. Sorry.


Bruno zei

Ik zal er ook zijn. Zij die nog komen zijn bij de gelukkigen. Want behalve hun pokerdebuut kunnen de nablijvers nog genieten van een gratis rondje :-)


Erwin zei

ik zal er zijn onder voorbehoud dat mijn vrouw tijdig terug is van haar uitstapje naar De Limburg.
En anders tot volgende week


Michaël zei

ik raise (verhoog voor de Nico) tot vijf...


Michaël zei

En voor onze webmaster en voorzitter: een gelukkige...


Anoniem zei

Beste vrienden,

aangezien het een onderonsje is zal ik ook van de partij zijn vanavond, het ziet er ongeveer een 'all-in' uit,

Tot vanavond, Pascal