03 juni 2009

Match vrijdag 5 juni

Tegenstander: Heracles

Wie komt (niet)?
- - -
SoccerBoys – Heracles : 5- 4

Bruno (G), Ivan, Erwin, Johan, Michael, Jan, Nico

Van bij de aanvang etaleerde Heracels academisch voetbal waarop de SoccerBoys niet onmiddellijk een antwoord konden geven. Vrij vlug stond het 0 – 3. Na twintig minuten scoorden de Soccerboys een eerste maal, de eer was al gered. Net voor de rust werd het 1-4. Tijdens de rust werd bij de Soccerboys volgend plannetje gesmeed: “We gaan eens keihard druk zetten op de man met de bal”. Met succes! Het scorebord werd snel in evenwicht gebracht. In een spannend einde legde Michael met een krulbal en hulp van de paal de 5-4 eindstand vast.
Feit van de dag: Het karaktervoetbal heeft het gehaald van het academisch voetbal.

Bruno zei

Ik


Koen zei

zal er niet bijzijn wegens tornooi op 't werk


Nico zei

Ik zal er wel zijn. We zullen ons tenen moeten uitkuisen om Cedric zijn mannen te verslaan!!!


Tim zei

zal er niet aanwezig zijn. Een andere ploeg heeft me nodig. Tenzij het weer is als vorig jaar, dat het snel gedaan is dan kom ik nog supporteren.


Erwin zei

Ik zal er zijn, das dan nr 3 !


johan zei

mannen geloof of niet maar ik kom normaal gezien