01 april 2009

Match vrijdag 3 april

Tegenstander : Sportiva

Wie komt?
- - -
SoccerBoys - Sportiva : 7-8

Bruno(G), Koen, Erwin, Tim, Pascal

4 spelers van Sportiva werden op het laatste nippertje opgetrommeld en kwamen de SoccerBoys aanvullen voor een voor beiden vriendschappelijke thuiswedstrijd. 3 van die vier hadden eerder die avond al een match gespeeld. De wedstrijd kwam dus meteen op gang en Sportiva scoorde nog vóór de SoccerBoys (beseften dat ze) op het plein stonden. Nadien werd het een evenwichtige partij met afwisselend doelpunten voor beide teams, waarbij Sportiva aan het langste eind trok.

Koen zei

avana 1


Tim zei

avana 2 (nog voor woensdag 23 u 59 min en 59 sec)


Michaël zei

ik kan niet komen


Nico zei

Met 270km in de benen hou ik het wijselijk op bankzitten.


Bruno zei

Ik probeer op de valreep nog een tegenstander te regelen. Ik kom alleszinds.


Anoniem zei

Beste vrienden,

ik zal morgenavond aanwezig zijn, vergezeld van eeen tas met voetbalgerief, dat al dan niet gebruikt zal worden, ik zal het alleszin(d)s meenemen,

tot morgenavond, Pascal


Bruno zei

Er komen al een paar man meeshotten van Sportiva, als zij met genoeg zijn kunnen we er een vriendschappelijk duel van maken :)


Davy Develer zei

Beste allemaal, ik kan nu deze vrijdag niet komen. Dit door de hele simpele reden dat ik nog steeds een beetje last heb van mijn enkel. En vermits ik volgende week vertrek op ski wil ik het risico niet nemen mij nog is/erger te blesseren. Dus deze week ben ik er niet, de volgende ook niet maar die daarna ook niet want dan kom ik pas terug. Groetjes aan alleman.


Erwin zei

Ik kom ook af.