17 februari 2009

Match vrijdag 20 februari

Onderling duel ?
wie komt ?
- - -
Onderling duel : 12 - 7

Wit: Nico(G), Steven, Koen, Pascal
Blauw: Maurits(G), Tim, Bruno, Erwin

Blauw startte slechts met drie man en dus kon wit de wedstrijd stevig aanvatten. 4-0 na een kwartier spelen. Toen daalde Maurtis, redder in nood voor blauw neder, plaatste zich in de goal en al snel stond het scorebord terug in evenwicht. Er werd langs beide kanten vlot gescoord maar het was wit dat finaal de drie punten binnenhaalde.
Feit van de dag: Het onaangekondigd wederoptreden van Maurits!!!

Koen zei

eins


Tim zei

Na een weekje rust wil ik wel weer spelen. Dus ben nummer 2


Bruno zei

drei


Erwin zei

dan ben ik 4


Nico zei

fumf


Anoniem zei

goede vrienden,

ik zal er vermoedelijk ook bij zijn vanavond, zit wel nog in gent rond vieren, moet dan nog passeren in leuven rond zessen, en dan rond achten in herne, komt dik in orde denk ik,

beste groeten, Pascal


Johan zei

yow de mannen, da duits is nog voor mij. ik kom ne keer letten om binnen 2 weken mijne rentree te maken. Steven komt ook dus ik denk zijn jullie met 7 nu