19 januari 2009

Voetbaluitrusting

Beste leden,


de laatste tijd vraagt iedereen aan iedereen of iemand een deel van zijn uitrusting niet gezien heeft? Daarom vraag ik jullie om jullie zakken eens goed leeg te maken en alles door te spelen wat jullie allemaal hebben van uitrustingen.

Tim zei

Ik heb onze zakken en manden eens leeg gemaak. Het volgende heb ik allemaal gevonden.

- De allereerste uitrustingen nog (Olympia)
- De volledige uitrustingen van de nummers 36 en 18 (in wit en blauw)
- De volledige uitrusting van nummers 4 en 9 (blauw) en nummer 99 (wit)
- Alleen de broek van nummer 99 (blauw)
- Alleen de trui van nummers 16,7 en 11 (blauw)

ik ben dus trui nummer 99 (blauw) niet in mijn bezit


Bruno zei

Koen, heb jij de info van onze bestelling van de DVV uitrusting ergens? Denk dat ze ook in het archief van deze site zit maar weet niet in hoeverre ze correct is.

Ikzelf heb volledige keeperuitrusting nr.1 (= 1 broek + 1 trui DVV + 1 trui KBC) + 1 voetbalshort KBC (zonder nummer)

Graag a.s.a.p. iedereens medewerking en tot nader order niets meer uit te wisselen! Bedankt


Koen zei

ik heb :
- een volledige KBC uitrusting
- een volledige DVV uitrusting
- 2 blauwe oympia truitjes
(onze dvv bestelling... ik denk dat ik daar niets meer van heb, maar zal het eens nakijken)


Michaël zei

Op dit ogenblik in mijn bezit:
- uitrusting wit/zwart met nummer 14
- uitrusting blauw met nummer 14

Vrijdag aan Tim gegeven:
- truitje wit/zwart met nummer 11


Erwin zei

In mijn bezit :

Uitrusting KBC nr 12 volledig
Uitrusting DVV nr 12 volledig


Tim zei

Sorry bruno,

heb niet goed gelezen. Heb namelijk vrijdag 2 truitjes ontvangen. 1 wit/zwart nummer 11 en één blauw met nummer 99. Zo kan ik vrijdag onder een gehele blauwe uitrusting spelen.


Davy Develer zei

Ik heb in mijn bezit:

Volledige uitrusting van de zwart/witte truitjes van KBC met nummer 5.

Alleen de short van de blauwe truitjes van DVV met nummer 7.

Dus als Tim mij het blauwe truitje van DVV met nummer 7 geeft ben ik compleet.

Voor de rest heb ik niets in mijn bezit. De truitjes van Olympia das van voor mijnen tijd zenne. ;-)