28 januari 2009

Match vrijdag 30 januari

Tegenstander : De Pasjotters

Wie helpt de Soccerboys mee aan de overwinning?

---

De Soccerboys tekenden present maar de tegenstander kwam niet opdagen!!! De wedstrijd wordt verplaatst naar volgende week. De Soccerboys stonden er dus voor schuppen zot en legden zich bijgevolg een avondje toe op het kaartspel.

Nico zei

Ik zal er vrijdag niet zijn. Geen er een lap op!!!


Bruno zei

ik kom, en kan nog volk meebrengen... ik stel voor: wie niet reageert, kan het eerste half uur op de bank beginnen :D


Tim zei

ik kom spelen, gelukkig dat ik gereageert heb want zou niet graag op de bank beginnen.


Erwin zei

Ik kan er vanavond niet bij zijn. Laat ze maar eens zien wie de SoccerBoys zijn!
Tot volgende keer!


Michaël zei

Voor woensdag reageren wordt moeilijk als er pas woensdag om 23h51 iets op de site staat;).
Ik kan geen nieuwe topics openen, dus kan ik enkel wachten op Nico, Bruno of Koen...


Anoniem zei

kan iemand van jullie mij in contact brengen met iemand van pasjotters? aan de uitslag te zien lijkt dit een toffe tegenstander.

stuur dit naar kevinvancauwenberghe@hotmail.com aub.

Alvast bedankt!

Kevin