16 december 2008

Match zaterdag 20 december


Tegenstander : De Plaskes

De Plaskes dagen ons uit om 1,5 uur MINIVOETBAL te spelen tegen hen op zaterdag 20 decmber in sportzaal Helios, Kazernstraat te Zottegem!!!

Ter voorbereiding spelen we vrijdag 19 december NIET!!!
Hopelijk komt deze keer Sinterklaas wel;-) Voor alle veiligheid : wil iedereen nog even reageren?

Johan zei

wil er nog iemand komen dan kunnen we reeds naar doel shotten.. dus nr1


Koen zei

ik zal komen


Nico zei

Ik kan zowel vrijdag als zaterdag, met een lichte voorkeur voor vrijdag omdat ik niet zeker ben dat ik zaterdag tijdig ;-) in Zottegem geraak.


Koen zei

ik kan beiden. Mag ik vragen om ten laatste donderdagavond 19.30u iets te beslissen. Ik zie Bart dondedagavond zodat ik hem iets kan laten weten...


Tim zei

Vrijdagavond en zaterdagavond zijn goed voor mij. Mijn voorkeur gaat liever naar vrijdag. Ik stel voor dat we slechts één keer spelen om de ouwkes van de ploeg te sparen.


ivan zei

Voor zaterdag pas ik, vrijdag kunnen we normaal gezien wel.


Bruno zei

ik kan vrijdagavond niet maar zaterdag wel!!!


Davy Develer zei

Voor mij lukt zowel vrijdag als zaterdag niet.


Tim zei

op mijn kan je rekenen zal er zijn

zaterdag


Nico zei

Ik val in herhaling. Ik zal er zaterdag zijn, alleen kan ik niet garanderen dat ik er om 17u00 al zal zijn.


Johan zei

gisteren bevestigd aan Koen dat ik tot 18u kan meedoen. ik denk ben nr 5 of zoiets...


Koen zei

ik kom ook en michael ook


Koen zei

voor 't gemak misschien best auto aan achterkant station parkeren (kant droomland) en dan via tunnel onder de sporen naar de overkant. uit de tunnel -> links +- 100 m en straat rechts is dan = kazernstraat. +- 60 meter op rechterkant is de sporthal (rechtover taverne Cocoon). Diegenen die zeker om 5 uur komen , liefst 10 minuutjes op voorhand ter plaatse)