18 juni 2008

Match vrijdag 20 juni

Tegenstander: De Plaskesvrienden

Wie komt?

SoccerBoys – Plaskesvrienden : 10 – 7


Bruno (G), Erwin, Ivan, Davy, Tim, Koen, Johan.

Dit keer werd zaalvoetbal gespeeld. De SoccerBoys kwamen vroeg op voorsprong en zouden die ook niet meer prijsgeven. Stand bij de rust: 4-1. In de tweede speelhelft werden de kansen door de SoccerBoys ontspannen bijeen gevoetbald -soms wat nonchalant- waardoor té veel tegendoelpunten werden geslikt. De plaskes kwamen terug tot op een verschil van slechts 2 doelpunten. Het maandje voetbalvakantie zal iedereen ongetwijfeld deugd doen...

Bruno zei

ik kom om de taak van de netten over te nemen :-D


Koen zei

ik kom ook zeker, 'k zal er nog eens over nadenken welke taak ik zal uitvoeren... :-)


Erwin zei

Ik kom waarschijnlijk meespelen.
Taken uitvoeren doe ik al genoeg op mijn werk !


Tim zei

Ik zou graag de taak, om mee te helpen om 1 goal meer te scoren als de anderen, op mij willen nemen. Dus ik kom.