16 april 2008

Match vrijdag 18 april

Onderling duel - Wie komt?

Onderling duel : 11- 11

Blauw : Johan(G), Tim, Koen, Wannes
Wit: Bruno (G), Nico, Erwin, Jan

Na een moeizaam matchbegin nam wit langzamerhand de bovenhand en liep uit tot 3-5. De doelpalen speelden een prominente rol gedurende de ganse match en beletten beide ploegen veel te scoren. Na een half uur was het drie-op-een-rij tijd: Nico, Jan en Wannes kregen elk op hun beurt een bal in het gezicht. De goal van de dag kwam na 40 minuten: blauw tikte de bal rustig rond tot wit er zot van werd en bracht het scorebord opnieuw in evenwicht 8-8. Beide ploegen scoorden nog maar bij het laatste fluitsignaal stond het 11-11 en kon iedereen tevreden naar de kantine.

Koen zei

ail bie deire


Johan zei

oei ik ben nog maar den 2e.
koen we kunnen reeds afwerken op goal. om beurten voorzetjes trappen en dan afwerken.


Bruno zei

ik zal de ballekes pakken


Anoniem zei

jan hier ik en wannes kunne ook kome oefenen =)


willy zei

Kniepijn is weer komen opsteken. Moet spijtig genoeg verstek geven, hopelijk voor niet te lang.


willy zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

willy zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

willy zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.

Tim zei

Ik kom ook balletjes pakken.


Nico zei

Gezien er nog geen clown op het plein is, stel ik mij kandidaat