12 augustus 2007

Zaterdag 25 augustus

Na een jaar inactiviteit organiseren de veteranen van Herne opnieuw een tornooi. Er wordt gespeeld met zeven spelers, op een half voetbalveld. De dagindeling zal pas vastgelegd worden nadat ze een beeld hebben over het aantal deelnemende ploegen. Ter info: Over twee jaar hebben wij dit tornooi gewonnen, mede dankzij onze brede kern (we waren toen permanent met 10 spelers op het tornooi). Wie heeft er interesse?

---

Geen deelname wegens te weinig kandidaten. Volgende keer beter.

Nico zei

Ik heb in de voormiddag al een afspraak staan. Indien ik snel iets weet, wil ik deze proberen te herplaatsen.


Stevinho zei

K'zit dan nog in Italië


Bruno zei

Ik ben alleszinds bereid onze titel te verdedigen :D


Michaël zei

Voor mij is dit ook een vervelende datum...
Ik kan wel depaneren bij voorkeur in de voormiddag.


Nico zei

Pascal meldt me dat hij betrokken weekend niet vrij is en bijgevolg geen stopper kan komen spelen.