25 juni 2007

Match vrijdag 29 juni

Laatste match dit seizoen. Tegenstander: ZVC Argenta

wie komt er ?

---
Soccer Boys - ZVC Argenta : 4 - 3

Bruno (G), Erwin, Koen, Steven, Johan, Tim, Nico

De eerste twintig minuten ging de match evenwichtig op, er werd er niet gescoord. Argenta profiteerde van een zwak moment bij de Soccoer-Boys en maakten de 1-0, tevens ook de ruststand. Na de pauze toverde de tegenstander één van hun mooiste acties uit de schoenen, de Soccer-Boys werden zuiver uitgespeeld, 0-2. Steven werd in een actie gehinderd en lokte hierdoor een vrijschop uit. Johan legde af naar Tim en die op zijn beurt keihard binnen schoot. Vrij snel kon Argenta opnieuw tegenscoren: 1-3. Stelselmatig voerden de Soccer-Boys de druk op en scoorden in een laatste dol kwartier nog drie keer met 4-3 als eindstand. De laatste match van het seizoen leverde een mooi resultaat op tegen een tegenstander die zowel individueel én als ploeg meer talent bezat. Met hulp van de tegenstander klonken luide zigge zagge zigge zagge klanken door de gangen.

Koen zei

ik kom helpen het seizoen in schoonheid af te sluiten


Bruno zei

ik kom ook :-)


Nico zei

Als ik mag kom ik ook


Bruno zei

ALS ge komt, moogt ge komen. Anders niet :D


Michaël zei

ik wil komen, als er onvoldoende kandidadaten zijn
om als achtste man de bank te ver(w)armen dus niet


Tim zei

kom ook het seizoen afsluiten. Wil dit gerust ook doen als supporter


Erwin zei

ik kan ook komen om het seizoen af te sluiten


Johan zei

ik kom ook voor de laatste van het seizoen


willy zei

Aangezien jullie met genoeg zijn geef ik er de voorkeur aan om eens bij mijn vrouwtje te blijven. Have fun en laat jullie niet doen! Ik kijk al uit naar augustus. Groetjes. Willy


Stevinho zei

ik tracht ook te komen