20 maart 2007

Clash van 24 maart 2007 Plaskes - SoccerBoys

Tegenstander: Paskesvrienden Zottegem

Beste sportvrienden,
Komende vrijdag 23 maart wordt er geen zaalvoetbal gespeeld: Op 24 zaterdag maart staat één van onze jaarlijkse veldvoetbalduels gepland tegen de Plaskesvrienden. Aftrap om 14.30 u in Zottegem (zelfde terrein als waar we vorige jaren steeds hebben gespeeld). Afspraak om 14.00 u aan de Vip-parking.
Ik heb jullie de voorbije maanden reeds 2 keer een reminderken gestuurd om deze belangrijke afspraak niet te vergeten. Mochten er toch zijn die om de ene of andere (goede) reden niet kunnen meedoen, gelieve dit DRINGEND (voor dinsdagavond 13/03) te laten weten.
Groetjes, Koen

Plaskesvrienden - SoccerBoys:
2-2

Koen zei

uiteraard zal ik er bij zijn om ze ne keer goed op hun doos te geven ;-)


Michaël zei

Ze gaan voor de bijl...


Unknown zei

Ik zal er normaal gezien ook bijzijn


Bruno zei

ik kom ook om ze een pak voor de broek te geven :d


Erwin zei

Ik kom ook af


Koen zei

Steven komt ook maar heeft nog een paar voetbalschoenen maat 43 nodig. Iemand een paar op overschot ?


Bruno zei

nope... :-( Heb er trouwens zelf ook geen (maat:41). Hopelijk blijft het gras droog...


Nico zei

Mannekes, als ik nog mag, kom ik de ploeg versterken. 't zal wel niet op volle kracht zijn!
We gaan de Plaskes es voetballes geven!