05 november 2006

Match vrijdag 10 november

Onderling duel: 3-14

Wit: Niki, Jonas, Koen, Michael, Johan, Nico (G)
Blauw: Steven, Erwin, Tim, Willy, Maurits (G)

Feiten van de dag:
- Bij gebrek aan echte doelmannen werd minivoetbal gespeeld.
- Bruno mag gerust zijn, Nico bergt zijn keeperambities op.

Bruno zei

Ik kom zeker want Koen moet er ene trakteren :-D


Koen zei

haha, ik kom dus ook wegens verplichtingen ;-) (was ik toch van plan zenne...)


Michaël zei

Bring on the Creek;-)!
I'll be there.


Erwin zei

Ik kom vrijdag en ook na de match.


Nico zei

Ik zal er ook zijn zowel voor, tijdens als na de match. Hip hip rahoe!!! Ik kan je nu al zeggen: "de afwezigen zullen ongelijk hebben."


willy zei

Dan kom ik zeker. Willy


Tim zei

ik kan ook komen. Zeker er nu ééntje een jaartje ouder gaat worden


Johan zei

ik kom ook zenne


Bruno zei

Lap, ik moet vrijdagavond gaan dineren en dus moet ik forfait geven... Koen, hou der ene koel tot volgende week he ;-)


Johan zei

lap ale er zal maar enen goeie keeper zijn (grapje).
ik kom om te winnen he mannekes its for the money he kassa kassa. wie dat morgen met mij mee doet wint (ale dat hoop ik alvast) ik zal mij speciaal preparen he.
dat is voor mijn tegenstanders scherp te stellen na die laatste zware nederlaag van 4-9 (verloren), het was bijna nen oefenmatch.
Nu even serieus tot morgen he beste collega's en dat de beste en sportiefste mogen winnen


Bruno zei

tiens, de laatste keer dat ge meespeelde was't idd 4-9 maar toen hebben we wel gewonnen è want ge deed toen met mij mee... ;-)


Nico zei

Mannekes, mijn teenkwetsure is nog steeds niet van de baan. Ik zal morgen mijn best doen om een goei match te spelen maar ik zal niets kunnen garanderen. Dus kiriki misschien dat jij best met de andere ploeg speelt.