29 oktober 2006

Match vrijdag 3 november

Tegenstander: De Safirkes uit Lede

Wie komt?
---
Soccer Boys - De Safirkes: 17 -2
Bruno (G), Erwin, Koen, Tim, Michael, Nico
Man van de match: Bruno!!! Is binnen het wedstrijduur in slaap gevallen;-)

willy zei

Ik moet mijn kat sturen en ik vrees dat ze weinig afweet van voetbal ;-) Willy


Nico zei

Ik kan er zeker zijn. We moeten zo snel mogelijk weten of we met voldoende man geraken. Zoniet vragen we nog een ploeg om tegen te sjotten.


Koen zei

Ik kan WEL, Kim kan NIET


Tim zei

ikke kan komen


Nico zei

Starten we veiligheidshalve ons noodplan al op?


Bruno zei

ik denk dat dat het beste is...


Erwin zei

Ik kom ook


Anoniem zei

Soccerboy3 moet forfait geven


Bruno zei

Wijziging: we spelen tegen de Safirkes, volgens mij een vogel voor de kat ;-)
Tot nu toe zijn we met 5: Nico, Koen, Tim, Erwin en mezelf.
Jonas zou ook komen.


Nico zei

Zouden we dan best Willy zijn kat toch niet laten komen?;-)


Michaël zei

Ik kan eventueel komen.
Nico, ik zal je morgen bellen, want je GSM ligt momenteel af precies?


Nico zei

Gezien Steven blijkaar niet komt, is het misschien toch best dat je ook komt Michael. Zelf indien Steven er is, heb ik er geen probleem mee. Wat denkt de rest?


Bruno zei

Lijkt mij dik OK. Hopelijk heeft Ivan deze week zijn computer opgezet... :-)