13 oktober 2006

Match vrijdag 20 oktober

Tegenstander: The All Blacks

Match om 20u00 i.p.v. 21u00
Als er voldoende interesse is spelen we twee uur na mekaar. Het eerste uur tegen The All Blacks en het tweede uur (21.00-22u00) onderling. Wie komt wanneer spelen? De inschrijvingen zijn geopend.
---
Soccerboys - The All Blacks : 13 - 6
Collectief sterke prestatie van de Soccerboys
Bruno (G), Koen, Erwin, Steven, Michael, Tim, Nico

Onderling duel: 4-2
Wit: Tim (G), Koen, Maurtis, Erwin, Bruno, Nico
Blauw: Yvan (G), Steven, Johan, Willy, Michael

Nico zei

Als mijn gewrichten het houden, zal ik aan de twee wedstrijden deelnemen.


Bruno zei

Ik kom om 20u en om 21u kan evt. ik op 't plein meespelen


Tim zei

ik kan beide matchen spelen, ik wil het tweede uur wel in de goal staan


Koen zei

ik kan ook beide matchen spelen


Nico zei

Gezien Willy blijkbaar geen post kan plaatsen, doe ik het in zijn plaats. Willy komt het tweede uur sjotten.


Michaël zei

ik kan nie komen en ook de week erna nie


willy zei

Ik kom ook. Willy


Johan zei

Ik kom ook maar laat nog iets weten wanneer ik juist kom.


Nico zei

Hier is opnieuw de boodschapper: Steven doet beide wedstrijden mee. Dat begint stilaan op een ploeg te trekken.


Erwin zei

ik kom vanaf 8 u
ERwin


Johan zei

Hallo mannekes, ik kom het 2e uur maar als je moest een spelerke tekort komen voor den eerste match kan ik misschien een 1/2 uurtje vroeger komen.


Bruno zei

Met 1 wisselspeler moet het normaal wel lukken. Eventueel kan Johan op't einde nog invallen. Maar het tweede uur zijn we nog maar met 8... Misschien wel weinig als de meeste onder ons al een match in de benen hebben?


Tim zei

Denk dat we met 9 zijn het tweede uur

eerste uur: Bruno, Nico, Tim, Koen, Steven en Erwin
tweede uur: Bruno, Nico, Tim, Koen, Steven, Erwin, Maurits, Willy en Johan misschien Ivan????????????


Bruno zei

Juist, ik had beter mijn telraam gepakt :)