19 september 2006

Veldvoetbal 30 September

Beste medesjotters,

30/09 nadert en onzen tegenstander denkt dat ze het deze keer weer zo makkelijk gaan hebben als de laatste keer. (ze spreken weeral van champagne meebrengen om de overwinning te vieren, precies of 't is al van da...)
Laat er ons alles aan doen om ze deze keer eens te laten zien wat voetbal is!

Tot nu toe zijn geselecteerd :
IVAN - JOHAN - GEERT - PASCAL - MICHAEL - NICO - TIM - ERWIN - LUC - KOEN = 10

Spijtig genoeg zijn er 2 afzeggingen (Bruno en Steven)

We zouden toch wel (liefst) met 12 moeten zijn , lijkt mij ideaal. En de Scalle is na zijn kwetsuur nog geen 100 %

Kris: kan jij meedoen? Of 1 van uw makkers. Indien niet --> vragen bij Stan/Dieter ? Alternatieven ? (ben ik iemand vergeten ?)

Luc kan jij mij nog eens bevestigen dat je zeker kan meedoen? (de rest heeft het mij vorige week nog mondeling bevestigd vandaar...)

Aftrap wordt gegeven in Zottegem om 15.00 u stipt !

(idem als vorige keer)

Nico zei

Ik heb zonet Dieter per mail gevraagd of hij en/of Stan volgende weeek mee kunnen sjotten.

Ocin


Bruno zei

Hoe zit dat eigenlijk met die twee, komen die ooit nog zaalvoetballen of niet?


Nico zei

Zaalvoetballen volgens mij niet. Nu moet ik eerlijk zeggen dat we door de versterking van Johan, Steven en Erwin momenteel met een mooie kern zitten.