16 september 2023

 


Een nieuw seizoen, dus ook een nieuw verzekeringsjaar!

Het tarief blijft ook dit jaar ongewijzigd, de club past het eventuele verschil bij. Voor het vijfde jaar op rij is de bijdrage 22 euro per verzekerde.

Wil je meer weten over de voorwaarden, dan kan je terecht bij Koen.

Wie neemt een verzekering? Graag spoedig reacties zodat we de lijst met verzekerden kunnen doorgeven. Deadline is 16 september 2023.

Wie niet tijdig overschrijft komt niet op de lijst en is dus niet verzekerd!!

Nico zei

Ik teken in


Koen zei

+1


Mathieu zei

+1


Michaël zei

+1


johan zei

yup voor mij ook 1-tje, het risico op lichamelijke kosten door sporten stijgt met de jaren :)


Bruno zei

ik heb het al zitten, dus doe mij ook maar een +1


johan zei

ik heb net betaald op de rekening